Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Helena Häll - 14 februari 2015 20:51

Vad i helvete har hänt med mello? Jag brukar tycka det går an.. (Eurovisionfan är jag så det står härliga till) men mellointresset har de senaste åren svalnat.. Undra varför? Jo för det är skitlåtar! Vad fan tänker dom? Nä just de, de tänker ju inte alls! Det har ju varit såhär i många år nu! Gissa om det ör någon som behöver byta jobb? Behållningen i kväll var Linus svening och mariette (tack för låten miss Li) ! Men finns inte den minsta tillstymmelse till ens nosa sig till en topp placering i Eurovision efter denna kväll.. Fan, skärpning!
Kan vi skicka filipa bark istället?

#melodifestivalen #linussvening #mariette #missli #tomasgsonäröverallt

Av Helena Häll - 14 februari 2015 10:16

Jo men nu sitter jag här igen, framför TV:n..      Denna gången ser jag ett riktigt feel good program, ja eller ett terapiprogram, det beror väl på hur man ser det. Maniska samlare på kanal 5. Jag kollar ganska ofta på detta program för det får mig att må bra, riktigt bra! För ni som känner mig vet.. Jag har saker, massvis med saker och har svårt för att slänga saker. Men givitvis är jag INTE i närheten av de amerikaner som är med i programet och detta får mig att må bra! Jag är verkligen inte ens i närheten och jag har blivit bättre! Jag slänger faktskt saker och jag har inte så mycket framme och jag köper inte heller så mycket heller längre. Men när jag tänker efter, jösses vad saker jag har då. Vissa saker är mer än andra.. typ ljusstakar, skor och krukor.. Hahaha, vilken jävla blandning. Men när jag ser en snygg skor en söt ljusstake eller en fin kruka så är det någor i mig som väcks.. Vill ha, vill ha, vill ha.. Men som sagt jag har blivit bättre och speciellt nu med Bosse.. Jag har nämligen inte ha några blommor eller tända några ljus.. och skor köper jag knappt längre då jag hade 53par sist jag flyttad.. Ops.. Sen är jag ju svag för inredning också.. och pyssel.. osv.. osv.. Men ju längre tiden går och ju mer avsnitt jag ser av maniska samlare så vill jag städa, rensa och göra rent hemma! Hör ni, jag vill rensa och städa! Mamma, var är du??    Mamma är min slängastöd, jag har som sagt liiiite svårt att slänga saker, då är det bra att ha en mamma! Sen är det ju tanken på att jag en vacker dag ska köpa mig en lägnhet och då måste jag ju packa ner och flytta allt.. Så nu när programet är slut är humöret på topp och jag ska nog genast bädda sängen och städa lite!


#maniskasamlare #kanal5 #feelgood #städa #rensa #framsteg

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards