Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Helena Häll - 8 februari 2015 21:52

Det har jag haft i helgen! Jag, Cattis och Johan har varit i Göteborg lördag till söndag och hälsat på Cattis lillebror Marcus som bor där sen några år tillbaka!

På lördagen gick jag, Cattis och Johan på stan en sväng först och shoppade lite! Jag köpte en par fantastisk sköna mjukisbyxor! Och så åt vi lunch på en restaurang en våning upp i nordstan, smak.. Nånting hette den! Efter de åkte vi hem till Markus och drack lite kaffe innan vi åkte in mot stan igen. Vi tog en tur i Slottsskogen och tittade på alla djuren (fan de har ju pingviner där!) i det fina vädret! Sedan tog vi oss gåendes mot en Kinarestaurang (och nu menar jag inte kinamat som jag brukar äta) utan dumplings och små rätter ala kinesstyle! Dubbel dubbel heter restaurangen och är hyfsat känd och fått mycket beröm för sin mat! Det var himla gott och kul att ha testat på! Senare gick vi vidare till bryggeriet (tror jag det hette) och testade lite olika öl innan vi åkte hem och drack lite vin och slötittade på tv:n!

Idag har vi varit ute vid fiskebäck och gått i hamnen och vid deras promenadstråk! Så jävla härligt att det inte finns ord för det! Strålande sol och havet! Det är terapi för själen det! Sedan var vi inte i stan och åt hamburgare på ett ställe som hette the butcher. Sjukt gott var det också. En liten promenad till och kaffe på det igen så var det dags för avfärd hemåt! Tack alla inblandade för ni gett mig ny energi och terapi för min själ!



#terapi #göteborg #havet #sol #lycka

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards