Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Helena Häll - 6 februari 2015 14:31

Vilken jävla morgon rent ut sagt! Klockan ringer 04:45 och inte nog med det, när jag väl masat mig upp har jag blod i halva ansiktet! Shit nu har nog ögonlocken lossnat på riktigt tänker jag. Men nej, jag hade uppenbarligen bara haft näsblod! Ser att jag har lite bråttom till jobbet (jag hade öppningen!) så tar mina byxor och ska klä på mig när jag inser att, fan jag kanske ska ta på ett par trosor innan byxorna (risk för barnen blandat ihop mig med stålmannen annars!). När jag väl åkt till jobbet så hittar jag först inte mina tofflor.. Sen när hittat dom, sätter jag på kaffet (mycket viktigt när man börjar 6!) Då hittar jag inte min rapunzelkopp som jag ALLTID dricker ur! (Ja, jag vet, det är diagnosvarning på det!) Fan!! Efter två timmar hittar jag koppen under en uppochnervänd vattenkaraff. När jag väl tror att min otur är över, ringer de från ögonmottagningen på ryhov och ställer in min operation! (Och givetvis har hon ingen aning om när jag kan få en ny operationstid överhuvudtaget!). Nådigt förbannad har jag även lyckats sätta fruktkniven i handen när jag ska dela stenhårda äpplen och sedan vid lunch bryta av vårt decilitermått! Suck, hur fan lyckas jag... Fredagen den 13:onde är ju inte förens nästa fredag!!
#fredag #otur #hurlyckasjag #fredagdentrettonde

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards