Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Helena Häll - 5 februari 2015 19:40

Jag har varit hos frisören idag och hör och häpna, min frisör har i höst gjort samma val som jag! Blivit sambo med en katt! Ett fantastiskt beslut kom vi fram till båda två! Men, hon hade precis som jag samma problem, katten åt upp blommorna! (Ja Bosse äter det mesta han kommer åt, igår var det en oliv!) men jag älskar ju det här med plantering och vård av mina blommor och det kan till synes bli lite svårt om katten har planer på att äta upp allt! Så hur får man ett grönt hem utan blommor? Jo, det är här min idé bara slog mig som en blixt från en klar himmel! Man kan ju köpa blommiga gardiner, blommiga kuddar och färgglada tavlor! (Notera att jag skrev tavla.. Jag som fortfarande knappt har några tavlor i mitt hem på de 3,5åren jag bott här!!) men tänk vad fint det skulle bli, och så får jag mina gröna fingrar lite tillfredsställda.. Tills Bosse leker Indiana Jones i gardinerna.. Men det var kul att tanken blomstrade en stund!

#nyklippt #katt #blommor #grönafingrar

Bosse vilar i extra skön ställning medan han smider onda planer om hur han ska äta upp alla blommor!

Nyklippt! ?

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards