Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Helena Häll - 2 februari 2015 21:28

Ja, jag fick ett psykbryt på snöröjningen.. I NATT!!! För i helvete Jönköpings kommun folk sover på natten! Jag svor långa ramsor med många fula ord åt den idioten som hade bestämt att Helenas gata ska vi skotta 03:50 mitt i natten! Vi ska dessutom be killen som jobbar som snöröjare att försöka låta så mycket som möjligt och helst försöka dra med sig hela torpas asfalt när jag snöröjar... Ånej, jag har inget emot snöröjning annars, bra intiativ! Så folk inte gör som jag och trillar och bryter armbågar! Perfekt för all rusningstrafik och idioter som cyklar på vintern att det är skottat! (Där jag bodde innan hade kommunen glömt att de skulle skotta, och detta hände varje år!) men som sagt vill återigen påpeka att jag är väldigt positivt inställd till snöröjning! Jag faktiskt kunnat acceptera om de började framåt halv sex på morgonen, inga problem.. Men att skotta mitt i ett bostadsområde klockan 03:50 mitt i natten är inte okej!!
Hälsningar från hon som sover dåligt i vanliga fall.. Och hon sover inte direkt bättre med snöröjning mitt i natten!
#snöröjning #jönköping #psykbryt #snö

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards