Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Helena Häll - 28 januari 2015 20:27

Fan jag trodde jag klarat mig, stålkvinnan, förskolläraren och bacilldödaren! Jag är mästerlig på att undvika att bli sjuk (jag drabbas bara av andra omöjliga saker, men det är ett annat kapitel!) men som sagt nu har jag blivit förkyld och nej jag är inte döende, jag är väl ingen man heller! Jag får nog skylla på vädret och mitt jobb! Det är svinigt kallt och snålblåst enda in i skelettet på mig! Och sen en hel förskola med smittohärd alabama nu när vi närmare oss vabruari! Men lösningen på problemet blev köpte nässpray på pressbyrån och går och lägger mig med kläderna på (inklusive mössa! Har man inte alltid fått lära sig att det försvinner massa saker ut ur huvudet?!) ja eller saker, mitt huvud är nog ganska tomt, men värmen menade jag nog!
Så nu är jag med raggsockar och mössa på redo att gå och lägga mig! Fast föresten nu när jag tänker efter är jag nog bara lite snorig!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards