Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Helena Häll - 17 mars 2014 17:55

Ni vet de där dagarna när allt går åt helvete. En sån dag har jag haft idag. Jobbet har stått mig upp i halsen fastän jag egentligen älskar det. Försov mig med, och det som skrämmer mig är att jag sovit mig igenom tre alarm på mobilen och ett på väckarklockan och min kollega Richard har ringt och försöka väcka mig med. Hmm.. Han kallar numer törnrosa! Jo shit sherlock, hade lätt kunnat sova i 100år som henne! Jag har dock försökt göra det bästa sen jag kom hem nu. Har ätit mellanmål i solen på balkongen, vikt tvätt, plockat undan, planterat de sista tomaterna och squashen till balkongen och dessutom lagar jag mat! You go girl! Men något måste jag göra för att göra detta till en bättre dag! Och det bästa av allt: jag tog tag i mitt bloggande igen! Har insett att jag tar 3 miljoner bilder och var är bättre att visa dem än här på bloggen! Woopppiii! Välkommen tillbaka Fröken Häll!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards