Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Helena Häll - 2 januari 2014 17:50

Klychigare kan man vara men visst är det så man tänker varje år. Jag tänker dessutom varje år att detta ska minsann bli ett bra år. Och va ska man säga om 2013, det har ju inte bara varit olycka i mitt liv. Men mer olyckdrabbat år har jag nog aldrig haft innan, men det är ju som man säger. What dosent kill you makes you stronger! Och ja, efter ett år med en bilvolt och centimeter av änglavakt, en virushjärtsjuk lillebror och sedan en akut operation hade året kunnat bli bättre. Men nu är det som sagt nytt år, följt av nya möjligheter. Och som alla år kommer ett nyårslöfte (som man alltid undrar om man kommer hålla) Men iår är jag iallafall motiverad att fullfölja det. Jag ska aldrig någonsin bli fet igen och mitt nyårslöfte är att jag iår ska taight till min kropp. Jag ska bli fit. Hahaha.. Lycka till Helena. Men med andra ord vill jag nog säga att jag vill bli lite mer vältränad. Och för att puscha mig själv har jag nu köpt en gymkort och rensat garderoben!      Året har dessutom börjat med ett gympass igår och idag har jag och Emma gått milen! Hejja mig!


 

#gymkort


 

Hoppsan! Var tog jag vägen? #smal #aldrigmerafet #garderobrensning


 

Min älskade kjol.. Jag kan inte ha den längre... Men är helnöjd ändå!   

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards