Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Helena Häll - 24 oktober 2013 23:40

Näst sista dagen på sjukskrivningen idag.. Ja, om man inte räknar lördag och söndag då, men de dagarna är jag ju alltid ledig annars. Torsdag och ja, vad har jag gjort idag.. ofta blir man ju lite slapp och slö när man är sjukskriven och idag har nästan varit en sån dag.. Jag har inte riktigt tagit för mig så mycket utan spelat mobilspel i sängen.. såå skönt! Men sen har jag ju givetvis gjort andra saker med eftersom en dag är lång!    Jag har varit hos sjukgymnasten för andningen, så ska gör ett konditionstest nu för att hon ska kunna se om det är någor som inte stämmer, vilket det inte lär va! Sen var jag och åt lunch med mamma och pappa på åttaglas! Jag har även gått ett varv runt munksjön på 6km! Hejja mig! Sen nu ikväll har vi vart på quiz på bagpipes of scotland (fd pipes of scotland) och ja gissa,... QUIZAT! hahah.. Det är såååå roligt att quiza.. men idag sa killen åt oss att vi kanske ska ta en paus och inte komma tillbaka på några veckor för vi vinner så mycket.. HAhaha... Lite skämt och sido men ikväll hade vi.. ja ETT FEL! Jo men visst är det så! Vi är nog ganska bra då! Vi hade fel på ett årtal bara.. och ja, vi var givetvis bara ett år ifrån så det var nästan.    Och Sen innan hade vi två vinster ala 300kr st så sammanlagt 600kr som vi idag gjorde upp på mat. Åt en god cheeseburgare! Så när vi väl gör oss av med våra vinster så vinner vi nya! Hahaha.. katigt värre!

#quiz #pipesofscotland #vinst #mat

 

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards