Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Helena Häll - 20 oktober 2013 20:53

Hela helgen har varit en enda långt firande av unga och äldre människor. I går var det dop för lilla Ellie! Jag åkte till Tranås redan i fredags och bebismös med hela familjen Pettersson/Mårtensson och sen kom Sandra även på fredagskvällen. Det är så skönt att komma iväg lite ifrån vardagen hemma som sjukskriven. Så igår var det dags för dop och jag var kameraansvarig med familjens egna systemkamera och fick sitta framme vid första bänk tillsammans med Sandra och familjen! Jättefint dop och jättemysigt och blödig som jag är så grät jag lite också. Blir bara så lycklig när någon man bryr sig om är så lycklig. Efteråt var det dopkaffe och tårta i församlingshemmet och alla typ 60 gästerna samlades och pratade. Sen stannade jag och Sandra och Emelies familj och städande och diskade efteråt. Det blev en lååång dag och sen handlades det tacos som vi åt i soffan och tittade på TV och bara mös tillsammans. Idag åkte jag hem tidigt för att gå på nästa tillställning. Farmors födelsedagsmiddag, hemma hos mina föräldrar. Imorgon är en stor dag! Min älskade farmor fyller 90 år!! Det är helt sinnessjukt, 90 hela år! Stort grattis på din dag imorgon farmor!   

#dop #födelsedag #90år #farmor

 


 

Prästen och Ellie!



 

Jag och Ellie!


 

I kyrkan efter dopet


Jag och Stoffe kollar på paketöppning 

 

#närbild


 

Älskade farmor   


 

Jag och farmor!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards