Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Helena Häll - 17 oktober 2013 18:40

För tre månader sen på dagen idag kom jag hem från Kroatien. Min första del av semestern. Ni som följt mig här har kunnat läsa om det innan jag hade mitt "lilla" uppehåll för vissa anledningar. Men vad tiden går fort när man tänker efter. Jag har ju problemet just nu att jag tycker tiden går väldigt sakta istället. Men idag har dagen faktiskt gått som vanligt.   


Jag har vart på jobbet på morgonen och hälsat på mina barn, som kom springande mot mig och hälsade på mig allihopa, så kul! Jag blev så glad, det värmde och mina fina kollegor, de hade saknat mig med. Även mammalediga Sara kom förbi med hennes bebis Charlie eftersom jag bjöd på kaka! Mums!  Saknar verkligen mitt jobb! Men en och en halv vecka till sen är jag back on track! Efter jobbet åkte jag till Ikea och skulle köpa mig nya kronljus till min stora ljusstake.. Det gjorde ja.. Men *harkel* hum.. Jag köpte visst en blomma med.. eller snarare en stor blomma.. hrmm.. typ en palm! Hahaha.. In med den i bilen och den välte 700ggr på vägen hem men hem kom den   

 

#ikea #palm


Jag bara älskar att jag faktiskt tänkte att jag skulle köpa blommor. Gick in på fyndavdelningen på IKEA och bara vips där stod han.. Min vän.. och väntade på mig.. hej 75kr!! Nu ska han flytta hem till mig och helst inte dö innan jul! Hahah...

Jag gick faktiskt en sväng på A6 med och kollade på lite saker och lullade runt lite. Sen när jag kom hem tvättade jag! Jag har hunnit med hur mycket som helst! Och ikväll ska jag faktiskt ge mig ut på lite äventyr. Jag ska göra något jag gillar mycket och som jag kommit att göra en hel del det sista.. QUIZA! Den nya trenden i denna stan, överallt och lite till är det quiz och snart har vi nog vunnit alla någongång!      Men ikväll blir det på Pipes of Scotland så strax göra mig iordning, och medan jag gör det så kan ni njuta av tre månader gamla bilder; Kroatien, I miss you!    #kroatien

                               


Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards