Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Helena Häll - 16 oktober 2013 20:06

Idag har jag spenderat min dag i.. KÖKET! Nästan hela dagen lång har jag varit i köket och fixat inför tjejmiddagen som jag hade ikväll. Jag hade ju bestämmt mig redan från början att jag skulle ha den trots att det inte har gått en vecka sen jag opererade mig. Och banne mig (envis som en get) som jag är så lagade jag mat inför idag och har även bakat då det är min tur att ha fredagsfikan.. Men jag är ju sjukskriven, men hindrar det mig.. nej.. jag åker med min kaka till jobbet imon och bjuder dom på fredagskakan på en torsdag istället!     Så jag har bakat pajer till mina tjejer, både tacopaj och räkpaj! Mumsigt.. Det jag fick i mig iallafall. Men jag åt upp nästan allt.. Fast det efter de andra redan hade ätit två portioner.. haha.. Men så är det, det går inte fort för mig när jag hela tiden har ont   Hoppas det snart blir lite bättre, men idag har varit en bättre dag än igår! Men igår hade jag en dipp dag.. och vet ni det kan faktiskt bara bli bättre! Snart kommer jag vara tillbaka till mitt vanliga jag igen.. jag räknar dagarna tills dess!

 

#bakning #cupcake

 

#nybakat

 


#minicupcakes

 

#slickepott #smaskens

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards