Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Helena Häll - 3 juli 2013 17:13

På facebook just nu finns ett sambotest man kan göra, där fastighetsbyrån går igenom massvis med grejer och "slumpar" ut din ideala sambo.. Genom att kolla vem du bor nära, ses ihop med på bilder, festar ihop med, gillar samma saker på fb.. osv osv.. Jag fick mitt ultimata bevis på att mina vänner är allt för mig! Och några speciella tjejer definitivt! MITT ÄLSKADE MIDDAGSGÄNG!    Tyvärr kan man bara göra om testet tre gånger innan man börjar om från början och det blir samma igen.. Men jag ska erkänna att jag skrattade gott åt mina tre försök! Av sex möjlig kanidater i min middagsgrupp så blev ALLA försöken på en ny sambo förslag från min middagsgrupp! och hade det gått och göra fler gånger så är jag övertygad om att Anna hade stått som nästa person i listan att flytta ihop med mig! Hahaha..

#sambotest #facebook #bästavän

Det mest ideala sambon var givetvis min allra bästa vän! (Hur kan fastighetsbyrån veta att vi är som ler och långhalm?   )

 


Andra förslaget i listan på min näst mest ideala sambo var; IDA! Min älskade vän, är glad att jag har dig! (Kortet är taget på oss från resan till Tallinn!)

 


Och tredje försöket på ideal sambo blev ytterligare en träff från middagsgänget! Älskade Erika! Den snyggaste MILFEN i denna stan! Tack för du finns i mitt liv!

 


Vad fastighetsbyrån INTE har tagit med i beräkningen är ju att ALLA av mina älskade vänner redan har sambo! Korkat att inte ta med det i beräkningen! Hahaha.. Om inte annat hade jag haft en fantastiskt liv tills jag dog om jag levt med dessa kvinnor, deras män ska veta en sak! Ville, Anders och Marcus... Ni är JÄVLIGT LYCKLIGT LOTTADE!   

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards