Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Helena Häll - 30 juni 2013 21:41

Idag har mamma varit här för att hjälpa mig med provning av balklänningen. Jag kände att det var dags att se om den passade eller inte, så jag vet om jag hade behövt gå på diet eller inte innan balfesten i augusti! Det är över åtta år sedan jag hade den i festsammanhang och sen dess har vikten pendlat både upp och ner.. men nu mest ner det sista.. så lite hopp fanns ändå.. och hoppet det levde vi på för klänningen den gick på mig! Snörningen får man ta när klänningen sitter på om man ska fixa hår och smink innan.. för det kan man ju inte fixa efter direkt.. kan ju inte bo i klänningen hela dagen.. Haha.. Men som sagt än så länge so good, ingen diet för fröken häll.. mer än att hålla vikten (vilket kan vara nog så svårt under semestern) Men nu har jag bestämt mig för det så då blir det så!   


 

Nu snörar vi ryggen #balklänning


 

Mamma och jag!


 

Silverdetaljer på sidan av klänningen #silverdetaljer


 

Lycklig tjej i sin balklänning! Hur hela klänningen ser ut får ni se när det är dags för balen! #bal #lyckligtjej


Sen nu ikväll har jag Emma och Pillan haft söndagsmys på Coffehouse by George och sen biotajm! Vi fikade lite först och sen gick vi på Camilla Läckbergs tyskungen! Jag gillade den, den var spännande! Hennes böcker är ju helt fantastiska! En mysig söndagskväll, imon väntar jobbet igen och FYRA YNKA dagar kvar till semestern! #bio #söndagsmys #tyskungen #camillaläckberg #semesterlängtan

 

Kaffe!!


 

Fina Emma! Vad skulle jag göra utan dig    #bästis

 

Emma, Jag och Pillan

   

Emma och Pillan

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards