Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Helena Häll - 27 juni 2013 19:25

Så är det bara! Speciellt om man heter Helena Häll.. Jag älskar att shoppa! Och jag älskar att shoppa saker jag har velat ha länge! Typ nya skor... Hahaha.. Ni som läser min blogg vet ju att skor är väl det sista jag behöver, men det var inte vilka skor som helst! Det var faktiskt några jag ha velat ha länge.. länge!! Och ja jag passade på i ren "mamma anda", det var rea! 20% vilket blev en hel del när det är ett par converse jag pratar om! Jag har nämligen äntligen köpt mig min efterlängtade ROSA converse!!      #rosa #converse #lycka

 


Jag har ju givetvis inte bara köpt ett par skor! Utan lite mer saker! Hehe.. Jag skulle ner på stan för att titta ut ett par nya glasögon!! Hör ni!! Jag ska äntligen ta tag i att fixa mig nya glajjor! Det var säkert ett och halv år sen jag satte mig på mina gamla och de gick i av!! Ej lagbara sa min optikervän så jag har varit ångestdrabbad väldigt länge men nuså! Tack snälla snälla Anna för hjälpen av utprovning och smakråd! Imon väntar synundersökning och beställningen går iväg! Hoppas, Hoppas, Hoppas jag får dem innan semestern! De är döläckra, precis sånna jag länge tänkt att jag ska köpa! Ska bara vänja mig att jag ska ha på mig dom också! Men officellt har jag ju inte köpt dem än! Så det fanns ju fler saker jag köpte än skorna, jag köpt mig en snygg bh! (PÅ REA MAMMA!) Endast 150kr för en bh som passa mig.. (storlekar utöver alfabetet vill säga...   ) Jag köpte den på twilfit och det säger de mesta om oss storbystade.. är väl typ där och på ullared jag kan köpa bh!

 

Snygg med svart spets! Men, det var inte färdigshoppat där.. Utan jag har ju länge och väl ruvat på ett presntkort på Dimoda jag fått av mina älskade vänner.. Men jag har inte kunnat bestämma mig då jag velat köpa hela dimoda och det blir betydligt dyrare än mitt presentkort var på.. Men tillslut blev det två jättefina ljustsakar.. Hahahaha... Jag har ju inget annat än ljusstakar och skor i mitt hem snart!    Jättefina var de iallafall och så köpte jag en sååååå snyggt halsband med en pärla och en bricka där det var ristat, one of a kind! Och det är väl lite det jag försöker lite leva efter förtillfället, men risk för att låta självgod men jag är fantastisk och en one of a kind!   

 

Här är mina fynd! Längst upp till höger #rosor under det mina rosa #converse

Längst upp till vänster mitt fantastiska #halsband och under de mina läckra #ljusstakar 

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards