Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Helena Häll - 24 juni 2013 20:59

Som idag till exempel.. Jag har jobbat 7-17 idag och fixat och donat massvis på jobbet och är helt fullproppad med information och hjärnan känns som en stoppad korv. Jag åker hem och äter min matlåda jag snodde med mig hem i lördags när jag var hos mamma och pappa. Sen efter en stund fick jag för mig att motionera och sagt och gjort och tog på mig träningskläderna och började powerwalk.. men det är här jag förvånar mig själv.. jag börjar nämligen inervall springa mellan lyckstolparna och sen sista biten vägen hemma så SPRANG jag.. Herregud människa, jag sprang! Jag måste göra detta oftare, jag är så stolt över mig själv just nu så jag kan spricka!   Nu blir det lite mys i soffan och smälta att att jag faktiskt sprungit idag.. (för er som inte känner mig så är detta en stor, en gigantisk bedrift eftersom jag har extremat stora problem med min astma och andas väl inte så bra som jag ska göra!) Så ja, jag ska njuta till fullo idag!

#motion #springa #sjuktnöjd

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards