Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Helena Häll - 23 juni 2013 18:16

Nu har jag fått ett sånt där infall igen. Jag ska minsann fixa färdigt allt innan semestern, men kom ju på att det är ju fan inte långt kvar nu så det var ju bäst att jag satte lite fart! Och vad allt egentligen inte behöver ta sån tid när man väl sätter just fart. Så idag har jag målat färdigt min sista hylla och målat bänken i hallen. Så nu har jag INGET mer att måla! Pust, allt är äntligen färdigmålat!    Sen hade jag ju tre tomma krukor kvar till balkongen så sen innan hade jag en basilka och plantera i en av dem, men sen har jag då även varit på blomsterlandet idag och köpt lecakulor och smultron till de andra krukorna. Har även satt ut min vita trestege jag köpte i falköping och ställt blommor och ljus på! Supermysigt blev det! Nu är det bara golvet som ska köpas och läggas. Det fixar väl jag!   Typ en timme efter att jag var klar på balkongen så började det ösregna.. på tvären.. in på allt jag ställt där så fint.. Jaha.. Aja, jag behöver ju inte vattna mer idag iallafall!!


  

Myshörnan! #tomater #paprikor #jordgubbar #smultron #mynta #basilika

 

Innan! #before #innan

 

Efter!! #after #efter

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards