Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Helena Häll - 21 juni 2013 12:50

Ja, det är ett geni som skrivit den textraden. Ett geni som sjungt den textraden. Ett av sveriges största musikgenier! Jag har älskat denna man i ÖVER tio år! Fan helt sjukt att jag började lyssna på honom redan på gymnasiet! Under tio år har jag sagt att han inte är den snyggaste på jorden MEN, han är en av de män jag faktiskt kan tänka mig att gifta mig med! så...


Älskade Lars Winnerbäck, vill du gifta dig med mig??


I vilket fall så har jag aldrig haft chansen, fått tillfälle att se honom live.. Det har svidit hårt.. men härromdagen fick jag ett sms.. Helena, han kommer! VA??? Han kommer hit!!! Gissa vad jag gjorde! JAG KÖPTE BILJETT, givetvis! Jag ska ÄNTLIGEN få se han live! Jag gråter bara jag tänker på det! Helt fucking amazing. Jag ska få se lars winnerbäck live i kinnarps arena! Nedräkningen är nedbörjad, 128dagar kvar!

 

#larswinnerbäck   

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards