Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Helena Häll - 20 juni 2013 22:37

Herregud! Imon är det midsommar! Det betyder snart semester! Snart ska jag få åka till Kroatien och snart ska jag få åka till rom! Först ska det arbetas nio ynka dar till! Först fem dagar nästa vecka och fyra dagar veckan efter de! Det betyder att vi den här tiden om två veckor.. Så har jag semester!!! Ahhh!!! Jag kan inte fatta det!! Och vid den här tiden om tre veckor sitter jag i Dubrovnik!!! Ahhh!! Nu är allt så nära att man knappt kan förstå!! Och startskottet går iom MIDSOMMAR!! Idag har vi firat med barnen, både våra syskonavdelningar, småbarnsavdelningarna och fritids ihop! Mysigt när både ett-åringar upp till nio-tio åringar är med och sjunger och dansar! Och sen fick vi glass! (Idag igen!) är nog tredje eller fjärde glassen jag ätit på jobbet de senaste tre veckorna! Haha.. Onyttigt avdelningen! Haha.. Imorse kl 07,00 kom även städerskan och sa jag ska polera golvet nästa vecka.. Ja, det vet jag svarade ja.. Då säger städerskan.. Ja, alltså jag tänkte jag skulle börja inne hos er! Eh?! Jaha! Bara till att börja kl 7 imorse med att flytta möbler ut i korridoren för att på måndag är det poleringsdags ala deluxe av våra golv! Nu blir det iallafall sängen och ladda inför imorgon!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards