Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Helena Häll - 18 juni 2013 08:14

Ja.. eller trädgård och trädgård.. det har jag ju ingen! Men en balkong.. inte bara en balkong, utan världens bästa balkong för en soldyrkare som mig! Men nu råkare det vara så att några fler trivs där ute på balkongen mer än jag! Onej, det är inga äckliga djur eller insekter!.. utan mina blommor! Mina fantastiska blommor! (eller ja, mina tomater mår inte så bra iår av någon konstig anledning.. Men andra blommor trivs som fisken i vattnet.. typ mina JORDGUBBAR!!! När jag kom ut nu på morgonen och skulle vattna så hade jag en jordgubbe, en riktig röd och fin jordgubbe! Fan vad jag är stolt över mig själv.. hahah.. eller över att jag egentligen inte gjort något mer än planterat om den och vattnat och vips så bara var han där!

 

Nu iordninggörande av Fröken Häll och iväg till jobbet! Utflykt till hembyggdsparken väntar idag!  

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards