Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Helena Häll - 9 juni 2013 22:14

Jag har verkligen haft en fantastisk helg tillsammans med några av mina vänner! Vi har varit på Summerburst i Göteborg! Solen har strålat hela helgen ch vi har njutit till fullo. Ni ska få mer ingående information om både fredagen och lördagen med både kort och videor. Tar bara lite tid att lägga in allt på datorn och nu är jag ganska sliten och trött och börjar sju imon så tänker att inom några dagar så har ni fått hela historien om summerburst helgen. En sak kan jag dock redan säga nu! Det var magiskt! Störst intryck gjorde David Guetta tätt följd av Axwell, men mer om detta vid ett senare tillfälle!   


Vi hann ju till och med shoppa lite också.. Blev en del fynd! Dock inga skor tack och lov! Hahaha.. Lite annat dock.. Men det får ni också veta mer om när historien om summerburst kommer..   


Nu: Sängen! Godnatt min skatt! 

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards