Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Helena Häll - 7 juni 2013 10:22

Först vill jag göra ett tack! Ett väldigt stort tack. Det är till er som läser min blogg.   Det är superkul!! Jag började för många år sedan med min förra blogg och efter ha haft en alldeles för långt uppehåll kom jag inte in på den längre, vilket ledde till att jag var tvungen att skaffa en ny blogg (denna!). Det gjorde jag i höstats och har enligt mig själv varit väldigt duktig på att hålla i och blogga, nästan varje dag! Såklart det inte alltid hinns med de dagarna jag knappt hinner andas, men näst intill varje dag bloggar jag om mitt liv! Kanske inte allt för roligt att läsa för utomstående har jag trott.. Men det verkar det minsann va! Vilket glädjer mig hur mycket som helst! Så många läsare som jag hade förra månaden så höll jag på att börja gråta.. (Ja! Jag är blödig till tusen!!) Men jag hade 279 st individuella läsare på 30 dagar! Åh nej mamma du räknas bara som en av dem 279 st! Även om du är min trognaste läsare. (Tror mest det är för att du ska hålla koll på mig!   ). Grejen är bara att jag vet att mamma läser, tror en av mina mostrar läser.. och några av mina älskade vänner och min kollega.. Men vilka är de andra?? I vilket fall gör det inget vilka ni än är! Ni är så hjärtligt välkomna att läsa min blogg, det gör mig bara glad! Fantastiskt glad ska ni veta!   Att det faktiskt är någon som läser min vardag i ett nötskal!


Då ska ni få veta följande! Jag har haft en betydligt bättre morgon än igår! Inget kaffe på tapeten, inget har gått sönder (än) och jag har inte klantat mig en ända gång än! (Ja, jag bara väntar på det!) Mitt största problem nu på morgonen har varit min packning! Jag ska åka på housefestival i göteborg idag till på söndag.. Eh? Housefestival.. Hur tänkte jag där? Men men det ska bli hur kul som helst för varje krona jag har betalt så är killen jag ska se ikväll värd det! Världens största DJ! (ja, okej en av de största! Minst topp 3 på min lista iallafall!) David Guetta! Jesus, han är ett geni! Det ska bli mäktigt! Summerburst here we come!    Men åter till mitt lilla packningsproblem.. En kvinnans stora dilemma! Vilka skor ska jag ha med mig? Hahaha.. Livet är hårt mot mig ibland! Det finns ju så många att välja emellan och vad kommer vara bekvämt och smart val för en weekend i gbg?! Humm.. Ja, kör lite musikrace härhemma och tänker på saken!

 

Skorproblem.. Eller ja skor har jag ju.. Fast vilka ska jag ha med mig, på mig?   

 

Sommarfin på naglarna (vad gör man inte när man är ledig?!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards