Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Helena Häll - 6 juni 2013 21:37

Ja, nu är jag ute på grönbete, utsläppt för några dagar iallafall! En liten smygförtur hur det kommer att kännas om fyra veckor när jag går på min riktiga semester! Då blir det inte fyra dagars ledigt utan fyra veckors ledigt! Hurra!   Igår var jag och Ida ute och firade att vi är ledig i fyra dagar och att vi åker iväg imon! Tre dagar i göteborg och summerburst väntar! Lite senare på kvällen mötte vi upp Idas sambo Anders och hans kompisar Erik, Falle och Biffen. Vi tog ett glas på seaside på piren sen tog vi tre till på twin city! Jag älskar verkligen twin på sommaren! Det är fantastiskt härligt! och tolv timmar efter att vi hade gått därifrån inatt så var vi tillbaka för att äta lunch! Haha.. Denna gången hade jag och Ida fått sällskap av Anna och Sandra! Super trevligt eftersom solen strålande över oss när vi åt våra goda burgare! Solen har förövrigt strålat hela dagen här och det gör en så lycklig! Jag och damerna var på blomsterlandet tillsammans sen, jag köpte lite mynta och jordgubbsplantor och fixade därmed ännu mer växter tillbalkongen! Jo tjena! Undrar snart hur jag ska få plats där själv.. Haha.. Efter det var jag en sväng hos Sanne för att dricka en kopp kaffe och säga hej innan hon åker hem över typ hela sommaren!   


En liten rolig extra story är att jag igår "råkade" köpa två par skor till igår! Fan Helena! Nu får du ju skärpa dig! Haha.. på mindre än en månad är jag nu tillbaka lite i gamla vanor! Jag har köpt FYRA par skor på mindre än tre veckor!   Mina skor jag hade på mig (mina favvoskor) gick sönder och Ida förslog att vi skulle gå in på claes olssons och köpa superlim.. Jag föreslog att vi skulle in på deichmann.. Ja, sen gick det som det gick! Vi kom ut med tre par likadana skor (i olika färger) två till mig och ett par till Ida! Men de var snygga, bekväma och billiga! Det kan inte bli bättre! Sen kommer en extra story till (dock inte alls rolig) I morse i godan ro har jag öppnat sovrumsfönstret på vid gavel och ligger och solar genom fönstret och där står även min kaffekopp! Jag går iväg och fönstret blåser igen och välter ut kaffekoppen som total krossas och jag har kaffe ÖVER HELA tapet och golvet och hela sovrummet luktar kaffe nu! Fuck Fuck Fuck! Aja, nästa projekt, lär dig tapetsera Helena!   


Seaside!


 

Twin city och glas nummer två!


 

Såååå snygga våra nya skor är!


 

Solar i godan ro!

 

Kaffe.. all over the place! Fan!!!

 

Lunch på twin - från vänster Sandra, Anna och Ida


 

Jag på twin city!


 

Min hobbyträdgård!


   

Jag börjar få lite lite färg iallafall! Hejjja solen!   

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards