Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Helena Häll - 4 juni 2013 21:45

Charmtrollet är jag själv! För nu har jag lyckats igen! Denna gången med den relativt unga killen som kör bokbussen (Han kan va ungefär i min ålder.. möjligvis något äldre) Men i vilket fall så lyckats jag få honom att stryka till skuld till stadsbiblioteket och låna om den bok som jag hade skuld på och dessutom låna en ny bok och den på långlån över hela sommaren fram till i augusti!   Mig är den enda han har koll på, så fort han kommer till vår skola/förskola så är min avdelningen den enda han kan namnet på.. Hahaha.. Jag har det bra jag, speciellt när jag förvandlas till det där charmtrollet!

 

Denna guidebok fick jag låna på mitt privata konto på långlån! Snart är det dags!! Längtar!!   


Sen är det en stor dag idag! Min kusin på mammas sida har fått en dotter!!!   Det är så fantastiskt, hon har velat ha barn så länge och nu förra sommaren gifte de sig och nu idag föddes deras lilla dotter! Det gör mig så fruktanstvärt glad! Det är mitt första kusinbarn på mammas sida och min mormors första barnbarns barn! Den ni! Fyra generationer kan vi nu presentera på rad! Stort grattis till Anna och Ola och era dotter!   

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards