Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Helena Häll - 13 maj 2013 20:33

Jag har insett detta... Kollar på fantasterna på tv och har nog insett att jag är inte långt ifrån, dock inte inom sagan om ringen som temat var idag utan det som väntar denna veckan... EUROVISION SONG CONTEST! Jag är ju en nörd på riktigt, herregud! Men jag älskar det! Verkligen älskar detta fenomen..   Och iår är det sinnesjukt, FÖR DET GÅR I SVERIGE OCH JAG SKA DIT!!!!!!!!!!! Hade någon sagt detta till mig när jag började titta som 10 åring på detta hade jag nog inte trott dom, men äntligen får jag chansen att på hemmaplan se något jag är en fantast på! Imorgon är det äntligen dags för första semifinalen att dra igång! Det betyder igångsparkning av Eurovision veckan på riktigt!

Här nedan kommer en liten snabbgenomgång av låtarna som tävlar imon! Bland dessa finns låten som jag i snart säkert sex veckor stensäkert påstått kommer vinna hela skiten! (och skulle hon inte vinna kommer hon garanterat topp 3.. möjligvis att jag kan sträcka mig till topp 5!)

Fråga experten, hon vet! (oj vad jag kommer få äta upp detta om de inte blir så nu.. hahaha..)   

Jag pratar givetvis om danmark! Hejjja Danmark! Hon kommer krossa!  

Nu kolla in bidragen och se om ni håller med mig! (vet inte hur vida filmen fungerar men lyssna och njut istället då!)


http://www.youtube.com/watch?v=e_pr4MNQoGE

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards