Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Helena Häll - 11 maj 2013 09:54

Domedagen är nära, nää så farligt är det inte, men jag ska för första gången idag åka den vägen där jag var påväg att köra ihjäl mig för tre månader sen. Jag klarade mig utan en skråma utvändigt (förutom ett tio-tjugotal blåmärken), det var nacken som tog den störtsa smällen visar de sig nu i efterhand, men änglavakt det hade jag! Jga kan inte förstå hur mycket någon där uppe måste ha tyckt om mig (inte lika mycket min bil) Älskade lilla grodan, nästa fredag är det tre månader sen du blev mos! Nu har jag en ny bil, ska bara lära mig att älskade den lika mycket, men jag är på god väg.. Den behöver ett namn bara.. Men det finns några altenativ, silvergrodan, silverfisken, silverpilen.. som ni förstår är den nya bilen av silvermetallic färg..   


   

Älskade lilla vän, det var du och jag i över två år! Nu gör vi ett nytt försök!  

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards