Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Helena Häll - 8 maj 2013 20:48

Om jag tänker i termer som ett barn är det precis vad jag skulle säga! Jag älskar detta ställe.. okej ett litet minus är den traffikerade gatan nedanför men bor man mitt i stan så får man tåla det, bor ju ändå längst upp och man lär sig koppla bort det ganska fort! Och nu sitter jag här på min balkong, klockan är nio.. det regnar lite smått och jag har ingen byxor! Fantastiskt! Sommaren är här! Trots regnet så fryser jag inte ett dugg! Tänk vad omvänt från i vintras!

Jag älskar min balkong, satt här när jag kom hem från jobbet innan, dock med byxor.. tog ett glas vin och njöt av att jag är ledig imon! Sen har jag tittat lite på tv sen gjorde jag en liten makeover, dvs jag duschade, hårinpackade in håret, rakade benen och fix fix.. sen smörjde jag in mig med min nya bodylotion från ullared som luktar äpple, så underbart fräsch! Och nu sitter jag på balkongen igen med ett glas vin och har precis målat mina naglar. Så nu är jag fräsch från topp till tå, dags att njuta av morgondagens ledighet, undra vad som ska hittas på.. jo just det jag har ju tvättid som vanligt eftersom jag aldrig hinner tvätta annars.. hehe..


aw på min balkong! solen steker!


   

Livsnjutare trots kl är nio och det regnar!

Av Helena Häll - 8 maj 2013 12:44

Igår var vi ju på fikautflykt och tog vägen genom skogen hem och passade på att plocka med oss massvis med naturmaterial! Detta naturmaterial har barnen med lite hjälpa av oss fått limma fast på en säckväv för att göra till en tavla och jag har gjort en skylt till med! Supermysigt och jättefina blev dom! Så roligt att komma in i vår hall nu. :)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards