Alla inlägg den 29 april 2013

Av Helena Häll - 29 april 2013 19:44

Ja fan detta jävla cellprov.. Om inte annat så har jag nog allergi mot det där jävla provet! Speciellt efter idag.. Herregud, jag lär nog ha hämtat mig tills om tre år när jag måste ta om det! Så vida allt är bra, men det får vi fan hoppas! Det gick inte så snabbt och smidigt som jag hade hoppats.. De tyckte nog ganska synd om mig, för de plågade mig en hel del..   De bad tom om ursäkt för de hade just plågat mig som de gjort.. *pust och stön* Sicken pers det var.. är väl ifs satans glad att ingen av de två personerna som de till slut var tvungna att vara, var män!


Sen har jag haft en allergikänning.. Var tvungen att goggla när jag kom hem och insåg att jag får skylla mig själv.. hahaha.. jag åt färsk ananas innan på planeringen.. ett antal stycken bitar.. höhö.. jag läste mig till att de flesta människor kan få känningar av färsk ananas eftersom de har någon syra de utger som ger kli i mun, tunga och hals.. man bör max äta 2 bitar av färsk ananas.. inte typ 12 bitar.. Hahaha.. Det börjar så sakterliga släppa nu med så jag kan andas ut lite!


Annars är jag dödens trött efter en helg i köpenhamn och idag jobb mellan 7-18 sen cellprov på det och nu slapp i soffan.. jag borde nog fixa lite i min lägenhet med städ och iordning plock men skulle lika väl kunna gå och lägga mig nu.. haha.. men det är måndag så vill ju se elementary om en timme så siktar på att vara vaken till 22.00     

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards