Alla inlägg den 4 april 2013

Av Helena Häll - 4 april 2013 20:07

Jag skrev ett långt inlägg igår och när jag var nästan färdig krånglade internet som vanligt. Det har de gjort en hel del de senaste, fan ta det! Det blev nämligen inget inlägg då jag inte orkade göra om det. Jag har nämligen extrem huvudvärk både idag och igår. En del beroende på olyckan och en hel del på min dunder förkylning som satt sig både i bihålorna och i stämbandet. Jag är hes som en jävla kråka och ska det fortsätta så här så kommer jag imon inte ha någon röst.


På jobbet har jag varit i vilket fall och igår var det bakning som stod på schemat, barnen bakade chokladbollar. och idag var det dags att åka på bussutflykt in till stan och äta upp bakningen.

Eftersom jag har huvudvärk och är dötrött så får ni en del bilder och inte lika mycket text denna gången då jag somnar sittandes här snart.



 


 


 


 



 



 


   

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards