Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Helena Häll - 11 februari 2013 21:18

Först vill jag hylla H&M:s nya reklam; Fantastisk! Han har nog aldrig varit snygg som just i denna reklam. David Beckham. Jag har tyckt att han är helt okej, visst är han snygg men i denna reklamen.. Åh herre min skapare! och sikken fotbollsrumpa! Good Looking!   


Hoppas den funkar nu! Detta är den lååååånga varianten av reklamen som för tillfället är en av TV bästa! Förövrigt Guy Ritchie, Madonnas gamla man som gjort den!   Tack för god underhållning!  


Dagens fundering slog mig för en stund sen.. Anna ringde och vi pratade en stund i telefon, medans vi pratar hör jag att jag får ett sms. Visade sig vara från Telenor själva där de säger att jag har ett röstmedelande att lyssna på.. Okej tänker ja, och ringer min röstbrevlåda... då är det upptaget!!!! Hur i helvete kan det vara upptaget i MIN röstbrevlåda? Inte fan ringer någon annan dit och hur kan det ens vara upptaget? Jag har försökt säkert 10 gånger bara för jag blev så upprörd! Samma sak hela tiden, det är upptaget i min röstbrevlåda och jag kan inte lyssna av mitt medelande! Jag blir knäpp! Förhoppningsvis ringer personen tillbaka!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards