Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Helena Häll - 6 februari 2013 19:28

Ja redan onsdag och gissa vad, jag har jobbat äckligt länge idag med! Kvart i åtta till kvart över fem, det betyder nio och halv timme på jobbet idag med.. Denna veckan har jag redan jobbat 29,5h.. Eumm.. Det var jag som skulle göra 38h i veckan ja.. Betyder att jag rimligt bara har 8,5h timmar kvar på TVÅ DAR! Hahaha... Dream on girl, dream on!

Idag var den jävla vintern tillbaka igen (morr, stön, svordom och morr igen) Jag vill INTE ha mer vinter nu.. men likt förbannat var bilen begravd i kilomestervis med snö, hur fan kan det komma så mycket snö på en natt? I vilket fall som helst var det snö all over the place.. Barnen var ju lite glad då vi iallafall kunde åka stjärtlapp på jobbet idag! Fröken Helena muttrade något om en avsaknad av vår och sen lydigt hejade på mina barn i pulkabacken.

När jag kom hem hade jag fått ett vykort som inte gjorde vårkänslan sämre, en superfint kort från de nygifta Erica och Marcus skickat från Thailand, bah! Men det hade de bra, strålande sol och varmt, givetvis.. Själv fryser man till döds snart, får väl värma mig med att titta på deras fina vykort, TACK!


Jag har även fått min efterlängtade livlina till ett bättre liv.. eller förhoppningsvis ett liv som är lite lättare att andas i! Min remiss till lungmedecin avdelningen på sjukhuset har kommit hem till mig nu.. Inte nådigt vad tester jag ska göra, pratade lite med dem i telefon idag, första gången tar det cirka 2,5h för alla tester de ska göra och gå igenom och allt jag ska ha fyllt i innan.. NU JÄVLAR HÄNDER DET SAKER! Jag är så tacksam att det äntligen gör det för jag har ont i luftrören varje dag just nu! Och förhoppningsvis ska de väl hitta något att göra åt mig!


 

7.30 i morse på väg till jobbet.. Ser ju fan ut som vi bor på nordpolen!


 

Fina vykortet från Thailand, Tack!


   

Några av de 3miljoner papper som ska läsas eller fyllas i till min tid på ryhov.

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards