Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Helena Häll - 5 februari 2013 22:12

idag efter ha spenderat enbart 9h på jobbet (efter gårdagens 11h) så var jag trött som attan, men åkte hem och vandrade iväg till mina föräldrar som bjudit till kvällsfika då min kusin Moa var och hälsade på min andra kusin Oscar som pluggar här i stan och vips var vi alla hembjudna på mackor, dryck och fika hos min mor och far! Kom hem för en stund sen och är så trött så ögonen går i kors så när inlägget är klart jag ska springa till sängen och hoppa ner i den.. FY FAN VA SKÖNT!    Kul iallafall och träffa mina goa härliga kusiner, har skrattat så jag näst intill ha gråtit idag när vi fikade!   Det slog mig idag bara var att jag tänkte att jag skulle hem och träffa mina "små" kusiner eftersom de alltid varit mina yngsta kusiner..De är 6- och 8-år yngre än mig.. Men de är ju inte så små längre.. Bah.. De är ganska långa faktiskt.. Höhö..


Förövrigt har min lillebror skaffat glasögon, fick se dem idag och de blev toppenbra! Han är lik mamma i glasögonen, vilket är lite märkligt för det är pappa som har glasögon inte mamma.. (eller jo läsglasögon numer då hon inte ser något annars) och när hon läser detta nu så kommer hon att säga -Det gör jag visst det!

Kusinskaran på mamma sida (minus Anna och Niklas)


 

Jag och mina "små" kusiner!


   

Min bror i hans nya glasögon!   

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards