Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Helena Häll - 4 februari 2013 21:19

Jag är så facinerad av det programmet, kanske för att jag har det jobbet jag har. Men jag vet ärligt inte om jag skulle orka ha så många barn, men det är väl något annat när det är end egna eller inte. Tänk vilken bläckfisk du måste vara mer än kanske vad jag bör.. eller ne.. jag har ju 18barn.. det räcker och blir över när alla är 3år gamla! Men vilket fantastiskt jobb jag har egentligen, vad mycket jag får tillbaka av dem. Så mycket kärlek och skratt. Jag skrattar varje dag på mitt jobb och det gör nog de som är med i familjen annorlunda med. Så mycket kärlek man får utav alla barnen även om det kan vara tufft ibland.


Nu är det dags att sova för mig del. Har skrivit klart de utvecklingssamtalet jag har imon och det jag har på onsdag, nu har jag bara två att skriva till som är på torsdag och tre till nästa vecka. Idag har jag vi även avklarat en anställningsintervju av två denna veckan, som även ska sammanslås med de två som gjorde förra veckan med! Sen har vi även haft planering idag med så jag har jobbat mellan 7-18 idag! 11timmar gjorde redan på måndagen, undra hur många timmar jag spenderar på jobbet denna veckan?!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards