Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Helena Häll - 1 februari 2013 21:35

Jobbat ihjäl mig denna veckan.. dvs jag slutade 17 idag också.. Bahhh! Jag är trött som ett as och har nu suttit i soffan och tittat på mitt favvoprogram På spåret och tryckt i mig en tredjedels chokladkaka. Jag är på lite bättre humör, blev dock lite ledsen för att makarna Haag åkte ur På spåret!


Men förövrigt räknade jag precis ut att jag spenderat 42h och 30min på jobbet denna veckan.. Jag ska göra 38h.. Ja.. Så kommer det nog se ut de kommande två veckorna till.. Fuck! Inte konstigt att jag är trött! Hade en pappa som sa ett sanningens ord idag när han hämtade sitt barn.. Han tittade på mig och Sara och sa, -Idag är det verkligen en såndär fredag där man är glad att det är fredag! Klockrent!   


Mitt fredagsmys ska fortsätta med dvalatillstånd och lyssnade på min nya ljudbok, som förövrigt är sjukt beroendeframkallande och svår att sluta lyssna på! (Vilket jag faktiskt inte trodde..) Men Februaribiblioteket börjar med.. HUNGERSPELEN!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards