Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Helena Häll - 13 januari 2013 17:36

Åhh det var så länge sen jag var där och jag har känt sånt sug efter de, jag fullkomligt älskar den affären så mycket! Finns allt och lite till! Det är en diversehandel som ligger i dunkehallaravinen här i Jönköping och är definitivt topp 3 på kvalitetsaffärer i den här stan! Här ni inte varit där, åk dit! Annars kolla gärna in hemsidan!

http://www.stallqvarn.se/


Jag och Anna åkte dig och jag köpte mig massa fint... dvs massa ljusstakar som vanligt!   Jag fick dessutom rabatt och fick en ljusstake på köpet, kanon ju! Har alltid skojat om att jag borde få rabatt där eftersom jag haft (har ibland fortfarande..) ihop de med en av ägarnas son.. Kan lova att det inte va därför jag fick rabatt idag, det var nog bara för jag var så söt och snäll och handlar massvis varje gång jag är där!


5 st jättefina ljuslyktor i olika storlekar!


 

2st hängande ljuslyktor som är tänka till balkongen men en hamnade i vardagsrummet sålänge.


   

1 st hängade ljuslykta till som passar ihop med de andra två. Kommer bli kanon på balkongen!



Efter att Anna och jag hade vart på stallqvarn så åkte vi en sväng till Ekohallen, en annan kvalitetsaffär i denna stan. Älskar den affären också!   De har så underbara saker i deras 10-kronors marknad så det blev en del handlade även på Eko..

Underbara nagellack!


 

Väldoftade vårljus!


   

Pedagogiska och fina tärningar till jobbet!


Efter vår shopping runda åkte vi hem till Anna och Henke och skulle beställa boende till vi ska på Eurovision i Maj. Varenda hotell i Malmö är fullbokat redan! Så vi ska bo i Lund istället på ett designhotell uppenbarligen, det kommer bli kanon i vilket fall och längtar redan hur mycket som helst!   Jag fick även lite söndagsmiddag hos Anna och Henke, Henke hade lagat potatisgratäng, kött och sås.. Helt fantastiskt gott var det! Tack så mycket för de mina fina vänner!


Idag gjorde jag äntligen något annat med! Jag TRÄNADE! Herregud vad längesen det var, men jag tog mig till gymmet och sprang och promenerade och styrketränade! Fy fan vad skönt det är efteråt! Det är den känslan man önskar att man kunde känna även innan träningspasset! I vilket fall som helst.. BRA JOBBAT!


Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards