Alla inlägg under november 2012

Av Helena Häll - 10 november 2012 10:28

Nu var det då dags att skaffa sig en ny blogg.. och givetvis bli bättre att skriva i den också! =)

Min gamla blogg lämnar jag med lite tårar i ögat då den under flera års tid följt med mig genom vått och torrt!

Jag lämnar min gamla blogg för att jag helt enkelt inte kommer in på den längre. De nya lösenorden skickas till en gammal mejladress som jag nte längre kommer in på. Typiskt! Men ett ypperligt tillfälle att starta sin nya blogg och sitt nya liv. MIn nya motto är Grynets egna standard fras; -TA INGEN SKIT! Jag har så smått börjat leva efter det ganska så bra nu och nu början resan mot ett smalare, nyttigare och mer hälsosamt liv! Go HELENA!!


Ni kommer få följa ett liv fyllt med de framför allt tre saker!

1. Jobb (Mitt liv som förskollärare på en 3-års avdelning)

2. Träning (Mitt slit för att bli mer vältränad, lite smalare och kampen mot astman)

3. Mina vänner (Vad jag hittar på med mina underbara älsklingar som finns där genom alla livets framgångar och motgångar)


Nu återstår bara en sak;

Vad gör vi?? NU KÖR VI!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards